dijous, 18 de juny del 2020

19/0620 HEM ACABAT EL CURS!

I fins aquí aquest curs... tan diferent i especial a la vegada! 

Vos desitjo que passeu tots i totes un molt bon estiu i carregueu les piles a tope! Esperem que el curs que ve tot estigui ben normalitzat i comencem un curs ple d'experiències tots plegats! 
El que he conegut de vosaltres m'ha encantat! Ja em va dir n'Àngela que ereu un grup genial, i tant que ho sou! 
Ens veim dilluns a la recollida de material. Pensau que també és la retornada dels llibres del Pla de Reutilització. Vos esper als que pogueu venir! 

Ahir vos vaig enviar un correu informant-vos que si veniu em faria especial il·lusió que em duguèssiu un escrit fet a mà contant-me com heu viscut aquest curs tan diferent, em conteu alguna experiència o vivència, etc. Si voleu fer un dibuix, fantàstic! 

Vos vaig penjar ahir horabaixa un vídeo que he estat fent amb les feinetes que em vareu lliurar el dilluns. El teniu aquí abaix. Esper vos agradi! En poder penjaré unes quantes fotos i vídeos d'altres propostes de feina que heu anat fent. Així que no desconnecteu encara del blog. Vos ho aniré penjant aquests dies. 
Teniu també aquí al blog, el vídeo de final de curs perquè el vegeu sempre que volgueu. Jo ja no sé quantes vegades l'he vist! jejeje. 

Lo dit, que vos desitjo un bon estiu i sobretot...TOT LO MILLOR! Ara a carregar piles, feis tot allò que vos faci ganes, llegiu un poquet que mai està de més, i el curs que ve a veure com es presenta! A mi em tendreu pel que necessiteu, ja ho sabeu. 
Per jo ha estat curtet, però uns mesos molt intesos. 

UNA ABRAÇADA BEN GROSSA A CADA UN DE VOSALTRES!! 
FINS AVIAT!!💙😘😎

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada