dilluns, 15 de juny del 2020

16/06/20

Bon dia! 
Com vos va anar ahir? 
Vaig veure que alguns/es de vosaltres em vàreu enviar les vostres manualitats estiuenques! Molt bé!! Imagin que vos va resultar divertit i engrescador a aquestes altures de curs...
Aquests dies simplement passaré per saludar-vos ja que com sabeu, no assignarem més tasques aquesta setmana i el que heu de fer cada dia és triar aquella proposta que vos agradi més i enviar-me una foto i/o vídeo de com ho heu fet o el resultat final. 

Vaig veure cosetes realment xules i molt originals! 
A més, lo interessant d'aquestes propostes és que no cal que compreu materials, sinó reutilitzeu materials que tengueu per casa! I així, també ajudam al nostre planeta! 

Vos record que em podeu seguir enviant tasques que tengueu pendents uns quants dies més. Jo les vaig revisant a estonetes i com sempre, valoraré molt l'esforç de cada un de vosaltres. 

Recordau també que podeu treure una estoneta al dia a llegir un poquet. Nosaltres, els mestres de 5è no vos donarem tasca per aquest estiu però si consideram important treure una estoneta per llegir cada dia. 

Ah! Avui al classroom de català vos sortirà: L'estiu ja és aquí. Dimarts. Ja sabeu que si feis alguna de les propostes les heu de penjar aquí. 
I demà i passat igual. 


Fins demà! 
PASSAU UN BON DIA!

JA ESTÀ FET! 😏💗

ViCkY



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada