diumenge, 14 de juny del 2020

15/06/20

Bon dia Bumapals! Com estau? 
JA ESTAM A LA DARRERA SETMANA!!

Una darrera estiradeta i ja! 
Mirau, com ja sabeu he estat arreplegant els vídeos que m'heu anat enviant. En tenir-los tots, començaré a veure que surt...gràcies pel vostre esforç!

Aquesta setmana com vos he anat explicant per aquí, té un caire més lúdic! Ben merescut si heu fet feina com a campions/es des de casa! 
A la pàgina web de l'escola teniu penjada una presentació anomenada "L'estiu ja és aquí". Allà trobareu diverses propostes enfocades a infantil, a primària, per EF, anglès... 
Llegiu la pàgina on vos explica que podeu fer. Veureu que podeu triar qualsevol de les que apareixen! I fins i tot, podeu fer adaptacions i fer la vostra manualitat. 

Avui al classroom de català, a l'apartat FINAL DE CURS trobareu una tasca amb el nom de: L'ESTIU JA ÉS AQUÍ. DILLUNS. Teniu 24h per lliurar-me una com a mínim de les propostes. Vos recoman que mireu tota la presentació i trieu aquella/es que vos agradin per fer avui. Pensau que després m'heu d'adjuntar una foto o vídeo amb el que heu fet i donar a la tasca com a feta. 
Allà també trobareu l'enllaç per accedir a la presentació de l'estiu. 


Totes són propostes estiuenques, fresquetes i entretingudes per fer! Fins i tot, hi ha algunes cançons. Què podeu fer amb elles? A part d'escoltar-les, podeu ballar i enviar-me el vostre vídeo! Tot és vàlid 😉

Algú de vosaltres em va demanar fins quin dia podia lliurar-me tasques. Doncs bé, ja sabeu que acabam les classes dia 19 de juny, però aquesta setmana a part de fer les activitats lúdiques de l'estiu, m'agradaria anèssiu revisant les tasques que teniu pendents. Valoraré com és normal, tota la feina que haureu fet amb jo. Prefereixo que m'ho envieu ara amb retard que no pas, que no m'ho envieu. 

Ja sabeu que també vos he dit en alguna ocasió que...HI HA TEMPS PER TOT! 

Fins aquí jovenets! Esper que gaudiu fent aquestes activitats. Pensau que mínim és una proposta per dia. Així que no les faceu totes de cop, que heu de deixar per demà, passat demà, dijous... jejeje. 

UNA ABRAÇADA ENORME!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada