divendres, 12 de juny del 2020

12/06/20

Hola, bon dia! 
Com duis lo del vídeo? Hi ha alguns de vosaltres que ja m'heu enviat la gravació! Esper que tengueu clar que heu de fer i esperaré amb ganes que m'envieu el vostre trosset. Pensau que vos posam unes indicacions al document que vaig penjar junt amb la graella, i s'ha de llegir. Allà està tot explicat, i a les instruccions generals del classroom també. 

EN HORITZONTAL PER FAVOR. Si no, no quedarà guapa la presentació. Amb això, hem d'anar tots igual. I pensau que vos vaig donar data màxima de termini avui a les 23:59 perquè si els tenia tots, jo el cap de setmana hagués començat a fer-ho. Així que... nins/es, intenta-ho, val? Després haurem de córrer tots! 😓 
Jo sé que podeu fer-ho i molt bé! 
Alguns em vareu demanar que si era "obligatori" cantar. No cal que ho faceu. Després sonarà la música de la cançó original! Quedarà tipus el vídeo que varem penjar els mestres després de Pàsqua. 

VA! CONFÍO EN VOSALTRES! 

MATEMÀTIQUES: 
Teniu una altra activitat de càlcul mental i una tasca que haureu de dedicar una estoneta. Per fer-ho no heu de voler fer via. Treballarem la construcció de figures planes. SEGUIU LES INDICACIONS I MIRAU ELS VÍDEOS EN FUNCIÓ COM VOS VAIG EXPLICANT. Aquí si que caldrà que m'envieu una foto per veure com vos ha anat fer la figura. També ho dic a les instruccions. Sé que molts les llegiu, i molt bé! 

CATALÀ: 
Avui farem una petita lectura anomenada "Mil besades" i haureu de respondre a un formulari per tal de veure si heu entès la lectura. Jo sempre recomano que la llegiu dos pics poc a poc i posant molta atenció. Se nota quan ho feis pensant o quan heu contestat sense pensar gaire o sense llegir bé les diferents opcions. 

Tot això pensau que és com un entrenament al que vos trobareu quan aneu a l'institut! Treballar la comprensió lectora, oral, la comprensió de problemes de matemàtiques... tot això ho dominareu si anau treballant molt ara. Però la manera més correcta de fer-ho és primer de tot, voler fer-ho bé i dedicar a fer la tasca amb ganes i no voler lliurar la tasca aviat. Són tasques que estan pensades per fer durant una sessió, igual com si anèssiu a classe. 
Veureu que aquesta d'avui és molt senzilla! 

CASTELLÀ: 
Per la darrera sessió de llengua castellana vos hem preparat na Bel i jo una activitat de CLIC. Però atenció! Aquesta és ben llargueta i per tant, VOS RECOMAN QUE LA FACEU EN TRES DIES. Cada apartat on diu TRIMESTRE, en un dia diferent. Avui començau pel primer, demà feis el segon i diumenge per exemple, el tercer. Per accedir als trimestres heu de pitjar a la fletxeta d'abaix a la dreta. 

Per favor...llegiu les instruccions. Sé que insistim moltíssiim amb això, però ho faig perquè alguns no ho fan i van a fer la tasca directament i després vos trobau que no sabeu que heu de fer. Allà vos indic que hi ha una sèrie d'apartats que no cal que faceu. Els passau i anau a les altres activitats. 

NATURALS: 
Heu de llegir les pàgines que vos indic i aprendre sobre el so. Després fer les activitats d'edubook i comprovau com vos ha anat. 
Per acabar teniu un formulari de REPÀS DEL TEMA 6. Llegiu-lo abans de contestar si voleu obtenir bons resultats. 

ÀNIMS I BONA FEINA!! 

Esper que m'envieu avui els vídeos! 
UNA BESADA BEN FORTA A TOTS/ES!

BON CAP DE SETMANA!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada