dimarts, 2 de juny del 2020

03/06/20

Bon dia! Com ho duis?
Ja som a meitat de setmana i ja ensum a final de curs jo...😋

Ara tots hem de posar el "turbo" i anar acabant feinetes.

Per avui... recordau que a les 10:00h farem un meet per parlar sobretot del vĂ­deo que farem per final de curs. Pensau en entrar DES DEL CLASSROOM DE CATALÀ. Ja no m'envieu mĂ©s cançons, amb les que tenim alguna triarem! Avui comentam aixĂČ si vos pareix. Recordarem aspectes generals de com treballau, feines a l'aula virtual i poqueta cosa mĂ©s. Ja sabeu que jo estaria encantada d'estar moOoOoOOolt de temps connectada amb vosaltres, perĂČ els minuts i les hores em passen molt aviat! I ara ja m'he de posar amb les notes, corregir cosetes que anau enviant, i acabar una llista enorme de coses per fer! jeje... 
Vosaltres tambĂ© segur estau ben enfeinats i no vos vull llevar molt de temps. Simplement que tenguem clar que volem fer i com ho farem. Com sabeu, a final de setmana vos penjarĂ© el formulari amb les moltĂ­ssimes cançons que heu anat enviant-me. 

La tasca per avui la teniu al vostre calendar o agenda:
A matemĂ tiques seguim amb el tema del rellotge. Avui la tasca serĂ  sobre les hores, els minuts i els segons. 
A socials veurem el relleu al territori peninsular.
De castellĂ  farem un petit repĂ s trimestral, ja que anam acabant temari. 
I de valors avui ens toca fer l'esforç, aquest valor que jo recalc tant i li don tanta importancia. 

Venga, vos esper en una estoneta! Aprofitau per anar fent tasca i acabar cosetes. Pensau a donar e ENTREGADA una vegada l'envieu, a mirar el correu, a revisar la tasca abans d'entregar-la... Si agafau bons hĂ bits de feina ja veureu que tot vendrĂ  rodat. 

VOS ENVÍO UNA ABRAÇADA BEN GRAN BUMAPALS! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada