dimecres, 17 de juny del 2020

18/06/20

BON DIA! 

Ens veim d'aquí un ratet!!
Vos vaig convocar per fer un meet a les 10:00h, però com ja sabeu per un contratemps que hem tengut, ho hem hagut de posposar i la videocridada la farem avui a les 12:00h. Teniu un correu on vos inform d'això. Sé que igual alguns de vosaltres ho té complicat per assistir-hi. Si està justificat no passeu pena. Jo sé que pot ser difícil que a tothom li vagi bé el mateix dia i hora. Però en la mesura de lo possible, INTENTAU SER-HI. És la darrera videocridada que farem junts i em feia il·lusió que vèssiu el vídeo i ja de pas, em conteu la sensació que vos heu duit de mi, del curs en general... Parlar un poquet amb tots vosaltres. 😉

Recordau que rebreu un correu a les 12:00 i heu d'entrar i clicar damunt. Si no vos surt, sortiu del gmail i quan entreu quasi segur que vos sortirà!

Avui ja donam per acabada la tasca! Podeu lliurar si feis alguna manualitat, ball, el que faceu... a L'ESTIU JA ÉS AQUÍ. DIJOUS. Demà ja no trobareu cap tasca assignada al classroom. 

Jo demà miraré de penjar-vos si puc, algunes fotos o uns vídeos amb el recull de manualitats que heu anat fent aquests dies, perquè així també pogueu veure el que han fet els vostres companys. Així que avui ja tenc feineta! jeje a veure si em surt! Per tant... demà si entrau al blog de BUMAPALS trobareu alguna coseta! 

Recordau que demà podeu veure per meet l'entrega d'orles dels alumnes de 6è. Suposo que penjaràn un enllaç a la pàgina web de l'escola. 

I dilluns, tenim l'entrega de material de 5è B. Vaig enviar als vostres pares un llistat amb l'ordre en que han de venir a cercar-ho. Així que si vos fa ganes... ja sabeu! Jo he de ser-hi! Ahhh...i també es fa el retorn de llibres de reutilització. 

Doncs fins aquí! Demà vos escriuré un poquet més, per no rompre aquesta rutina que he creat amb vosaltres. I ja fins el proper curs... Esperem que sigui un curs diferent, amb moments molt especials i poguem compartir moltes coses tots junts! 

UNA ABRAÇADA ENORME!!

FINS MÉS TARD! 


1 comentari:

  1. How to watch video of the game "The Godfather" - VideoGameClan.CC
    of YouTube, you can watch more videos of youtube mp3 the game "The Godfather", in which you take on the role of the evil ruler, King Voodoo,

    ResponElimina