diumenge, 31 de maig del 2020

01/06/20

Bon dia! 
Ja som al JUNY! 

Com heu passat el cap de setmana? Esper que molt bé! 
Segur heu fet moltes coses... han fet uns dies molt assolellats i esper que hageu gaudit fent alguna activitat per fora de casa: anar a caminar, fer un poc de bici, jugar... 

Com duis la tasca? Ja sabeu que el fet de no coneixer-vos en persona, perquè em vaig veure obligada a incorporar-me d'aquesta manera fa que vos hagi de valorar per la feina que anau lliurant i la manera de fer les tasques. Així que ànims i un darrer esforç com vos vaig dir s'altre dia! 

Ah! El divendres vos havia d'enviar un correu electrònic per comentar-vos el tema de final de curs, i entre una cosa i s'altra... Així que el dissabte dematí quan hi vaig pensar, vos ho vaig enviar. No sé si ho haureu vist. Pels qui no, obriu el correu i cercau-lo. Allà vos coment la proposta per fer. Aquests dies esperaré que m'envieu idees de cançons i en tenir unes quantes vos posaré un formulari perquè entre tots voteu la que més vos agrada. Pensau que han de ser cançons guapes, per fer un acomiadament del curs... Així que pensau quina podria anar bé, val?

També recordau que aquesta setmana farem un meet, igual serà dimecres damunt les 10:00h però vos ho confirmaré en una estoneta. M'agradaria molt que tots hi poguèssiu assistir. Ho farem com s'altre dia: des del classroom de català, a l'enllaç que surt a la capçalera principal. Només hi heu d'estar atents i clicar damunt a l'hora establerta. Molt més senzill que si heu de rebre un correu i refrescar la pàgina.

No hem parlat de les feines per avui! Jejeje...😋 Tant de xerrar i no vos havia comentat res de la tasca. Com sempre, al vostre calendar ho teniu tot. I d'aquí una estoneta se vos penjarà al classroom les feines per avui. 

De català tendreu feina a l'aula virtual (AV). Avui haureu d'anar primer a la unitat 13 i després a la 14. Llegiu bé les instruccions. Allà vos deix indicat TOT. Teniu una petita comprensió lectora i uns exercicis per practicar els sufixos diminutius i augmentatius. Molt senzill! 

De matemàtiques, un poc de càlcul mental i un nou repte! I unes activitats sobre el sistema sexagesimal: el rellotge! 

I de llengua castellana avui vos penjaré el dictat original perquè vos pogueu autocorregir. L'heu de comparar amb el que fèreu s'altre dia i anotar les errades. Posau atenció per aprendre-ho bé! Ja sabeu que per aquest tipus de tasques necessit que m'envieu una foto amb la tasca feta. I per acabar una lectura amb preguntes. 

Per avui també teniu una sessió de plàstica i anglès. 

I fins aquí! Vos deix amb una frase que m'agrada molt... 


L'èxit és la suma dels petits esforços repetits dia darrera dia.

QUÈ PASSEU TOTS I TOTES UN BON DIA DE DILLUNS! 
FINS AVIAT! ☺

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada