dimecres, 27 de maig del 2020

28/05/20

Bon dia! 

Ja som dijous! 
M'està passant...VOLANT! Igual és la intensitat dels dies aquí, treballant a casa. Anem a donar TOTS el millor de nosaltres que això com dic jo, JA ESTÀ FET! 

Vinga, per avui a català treballarem l'apòstrof. Haureu de practicar a aula virtual. Al classroom vos he indicat quins exercicis heu de fer. Pensau amb el COMPROVA! I finalment, avui em sentireu una miqueta. Vos he deixat un dictat. Ja sabeu com feim els dictats a casa. Seguiu les pautes de sempre i en tenir-lo corregit, m'enviau una foto amb la tasca perquè la pugui valorar. D'acord? 

De socials, avui estudiarem el relleu de les Illes Balears. Pensau que heu de marcar com a feta la tasca, el material simplement l'heu de llegir posant molta atenció per tal d'aprendre-ho també. Després vos trobareu amb un formulari per veure que heu assimilat. Així que atenció amb això ;) 

Avui de castellà, teniu la darrera sessió per acabar la presentació de la biografia del vostre cantant/grup preferit. Teniu fins demà per lliurar-la. Ànims! Estic rebent unes presentacions molt guapes! Demà tendreu nova tasca de castellà. Intentau acabar-la els qui no l'heu lliurada encara. 

I ja per acabar, avui de naturals...començam el tema 6 que parla de les màquines. Llegiu les pàgines indicades a les intruccions del classroom i feis les activitats al vostre llibre digital. Esper i confío que ja no tengueu cap problema per accedir al vostre llibre. Pensau que no heu de fer un sol intent si l'activitat no surt bé a la primera. 

Ja vos vaig dir que si algú encara té dificultats amb això o per entrar a l'aula virtual que es posi en contacte amb jo i mirarem de cercar una solució. Amb les contrasenyes i els usuaris que vos vaig donar TOTHOM hauria de poder entrar. 

Dit això... que passeu un feliç dijous! Ens veiem demà per aquí, com cada matí 😊💛

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada