dimecres, 15 d’abril del 2020

VIDEOTRUCADA: ACOMIADAMENT I BENVINGUDA!

Bon dia de vacances!

(Si no has vist l'anterior publicació sencera ni el vídeo, torna enrera per veure-ho!)

Avui per darrera vegada us escric jo, n'Àngela, per informar-vos que, com us vaig dir, finalment farem una videotrucada tots junts! Vosaltres, na Vicky i jo, així us veieu tots que segur que us enyorau, la coneixeu i us podreu acomiadar de jo si voleu.

QUAN? AQUEST DIVENDRES 17 A LES 11.30h.
COM? Divendres matí, un poc abans de les 11:30 iniciau sessió amb el vostre compte al navegador Chrome, revisau el vostre correu, rebreu una invitació per entrar a la videotrucada amb l'aplicació "Meet", heu d'acceptar-la fent clic a l'enllaç que us surt de color blau més avall on diu "Informació per entrar Uneix-me Hangouts Meet", unir-te a la reunió i llestos, ja ens veurem tots a poc a poc! (Us recoman que els vostres pares us ajudin a connectar-vos, no voldria que ningú es quedés "fora" per no saber-hi entrar...).
QUÈ HE DE FER? Penseu d'aquí a divendres matí una mica el que voleu dir, tant als companys, a na Vicky i a jo. Ha de ser breu, penseu que sirem molts i no ha de ser caòtic, us anirem donant pas un a un.
QUÈ ESPERAM DE VOSALTRES NA VICKY I JO: Que us connecteu tots, si és possible (serà una petita estoneta) i que col·laboreu com tant bé ho sabeu fer, a l'hora de fer la videotrucada, penseu que sirem molts...

Ens veiem divendres!
Fins sempre Bumapals^^



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada