dimecres, 29 d’abril del 2020

30/04/20

Bon dia! Com duis la setmana? Anau acabant tasques? Esper que vos trobeu tots bé i amb energia! 

Si ja heu berenat i vos disposau a començar la tasca d'avui...voldrà dir que esteis llegint el blog ;) No sé si tots passau per aquí. Però ja sabeu que a mi m'agrada estar connectada amb vosaltres d'alguna manera! I per poquet que sigui... que vos arribi tota la meva energia positiva i molts d'ànims per passar millor el dia! 

Jo ja ho he agafat com una rutina diària. Abans de tot, vos deix la tasca a l'agenda i em pos a fer el blog. 

La millor forma és aquesta: Un bon berenar per agafar forces, passar per aquí com fèieu abans, mirar el correu electrònic, pegar una ullada al vostre horari i anar al Classroom a veure tot el que hi ha programat per aquell dia. Una vegada allà, també vos recoman que mireu si teniu alguna tasca pendent i la reviseu. 

Després ja vos organitzau com millor vos vagi a vosaltres! 😉 Només que si creau un hàbit i una rutina de feina diària tot és més fàcil. 
I vos deix amb aquesta frase que m'agrada molt...

ELS SUPERHEROIS I LES SUPERHEROÏNES NO NEIXEN, ES FAN! ÀNIMS! 



UNA BESADA ENORME I PENSAU QUE DEMÀ ÉS FESTA! ENS VEIM PER AQUÍ EL PROPER DILLUNS! QUE PASSEU UN BON CAP DE SETMANA LLARG :)

3 comentaris:

  1. Bon dia viky , jo si llegeix el bloc tots els dias , i m'agrada molt , gracies per preocupar-te de nosaltres.

    ResponElimina
  2. Hola Daniela! M'alegra saber que cada dematí passes per aquí :)
    D'alguna manera m'agrada poder estar connectada amb tots vosaltres.

    ResponElimina