dimecres, 8 d’abril del 2020

DIMECRES, 8 D'ABRIL DE 2020.

Bon dia!

Avui és el darrer dia de classe virtual abans de les vacances de Pasqua! No obstant... perdoneu el retràs d'avui i mireu aquest vídeo però prometeu-me que l'acabareu de mirar almenys amb un somriure:



Abans de tancar aquesta publicació... uns quants recordatoris per la feina d'avui:

1. Continuar fent la tasca de socials sobre l'enregistrament de l'àudio per posar al vídeo. Us he penjat un document al Classroom anomenat "AJUDA: COM HE DE FER EL GUIÓ" al mateix apartat "ANAM D'EXCURSIÓ!". Recordau que teniu fins avui a la nit per entregar-la. 


2. Fer una foto a la línia del temps de l'Edat Mitjana que teniu feta i pujar-la i entregar-la al Classroom a l'apartat "ENTREGA LÍNIA TEMPORAL EDAT MITJANA" al "TEMA 4. L'Islam". Teniu fins avui a la nit per fer-ho.
 
2. Seguir amb les activitats de primavera d'aquests dies. Recordeu que teniu dues opcions:
- Triar qualssevol activitat de les proposades per tots els mestres al blog de l'escola. AQUÍ teniu l'enllaç al blog.
- Triar activitats de les que us propos (estan penjades a la presentació del blog de l'escola, juntament amb les dels altres cursos, accediu-hi per veure-ho més gran i amb més detall, obrir enllaços i vídeos!):

M'agradaria molt que si feis alguna d'aquestes activitats m'ho féssiu arribar per poder veure-ho. Em farà molta il·lusió que m'ho enviéssiu per correu MÀXIM AVUI A LA NIT a: ajuan@cpcostaillobera.com
Pot ser una foto, un vídeo... Si us animeu faré després un muntatge i podrem veure tots què heu anat fent!

DURANT LES VACANCES: 
1. Anar acabant totes les feines pendents (si és que en teniu), és molt important. 
2. Tasques opcionals en temps de confinament i avorriment: enganxar-vos a algun llibre, jugar a jocs de taula, inventar-vos algun joc, fer manualitats, escriure un diari... en definitiva qualsevol cosa que se us ocorri i que us aporti alguna cosa. Jo personalment escric un diari agraïnt 3 coses bones que m'han passat durant el dia i fent una llista de les coses positives que m'ha aportat el confinament en el meu dia a dia, són reflexions interessants que ajuden a aixecar els ànims!
3. SÉ QUE ESTIREU DE "VACANCES", PERÒ US DEMAN, QUE PER FAVOR ESTIGUEU ATENTS AL BLOG, HI HAURÀ AQUESTS DIES UNA NOVA PUBLICACIÓ ON FINALMENT US DIRÉ SI ÉS VIABLE I POSSIBLE FER UNA VIDEOTRUCADA... 

Gràcies Bumapals, per ser com sou, per haver millorat tant en tots els sentits amb el pas dels mesos i per aconseguir ser una petita família, hem après molt junts.
Gràcies per cuidar de vosaltres per cuidar als demés durant aquest confinament, tot anirà bé.

Correu electrònic per enviar el que vulgueu fins dia 20 d'abril (després ja no ho veuré): ajuan@cpcostaillobera.com

Adreça per enviar cartes/el que vulgueu
C/ Passeig Antoni Estarellas, 25a, 2nB
07110, Bunyola.
Illes Balears, Espanya.

Em farà molta il·lusió rebre alguna coseta vostra.

Que passeu unes vacances genials, no us passeu amb les panades (ja,ja...).

Que sigueu molt feliços,
F I N S  S E M P R E  B U M A P A L S !

20 comentaris:

  1. Ángela ets la millor profesora que e tengut fins ara, de tu no te pudria dir res dolent i de bo tot el que fet amb tu i te envillere una postal 😭😭😭😭

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai gràcies Andreu, m'emociones! Igualment, ets fantàstic! El que no se n'anava mai sense donar una abraçada... estiré encantada de rebre alguna coseta teva, tant per correu electrònic com en format carta física... Gràcies! *.*

      Elimina
  2. Sílvia

    Yo intentaré escriure una carta i té dedicaré un dibuix en aquesta carta. Un petó i fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sílvia, esper que no es quedi en un intent... Em faria molta il·lusió... Un petó i una aferrada també per tu, fins aviat! :)

      Elimina
  3. El primer mensatje es meu den Andreu

    ResponElimina
  4. Hola Ángela som en Quique jo t'enviaré una coseta per correu electrònic, moltes gràcies, vals un món, una abraçada molt forta

    ResponElimina
  5. Hola Àngela soc en Quique acab de veure el video, quina llastimaaaaaa.Estic molt content de poder haber-te conegut i et vull donar les gràcies per tot el que hem après amb tu, moltes moltes moltes gràcies per tot t'anyoraré moltissim, t'estim.

    ResponElimina
  6. Hola Àngela!!! Soc n'Aleix. Jo t'enviare una carta amb totes les ganes del món perque ets la millor professora de les que he tingut. Es una pena que ja no ens vegem més! Esper que na Viki sigui tan bona com tu perque ets la millor!!!! Gracieeeeees per toooooot!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Bé, Àngela, com tu no hi haurà ninguna professora en el món!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. El darrer comentari es meu.
    Aleix

    ResponElimina
  9. Hola Àngela soc na Marga i em sap molt de greu el que ha passat perquè ets molt bona professora i sempre et recordaré😢😢💖. Com diuen els companys jo també intentaré enviar-te una carta.
    Una abraçada forta i molts de petons. Que passis bones vacances!!

    ResponElimina
  10. Hola, bon dia a tots i a totes! :)
    Com ja sabeu, som na Vicky i degut a que per l'octubre vaig tenir el meu petit, en Pau, aquests mesos he hagut de cuidar i estar amb ell. Per això ja no vaig poder començar el curs amb vosaltres. He gaudit molt del permís de maternitat però ja em toca incorporar-me a la feina! Sento molt que d'aquesta manera...
    Tenc entès que heu tengut una super mestra, n'Àngela! ;) Estic contenta que us hagi tocat una bona mestra i a la vegada és estrany i trist que hagi d'acomidar-se així de tots vosaltres. Com vos explica molt bé al video que us ha dedicat, és una situació que no ens esperavem cap de nosaltres. Per això, des d'aquí jo també us vull felicitar perquè sé que feis molta feina i estar a casa en confinament no és fàcil. Però segur que tot canviarà! Ja veureu.
    A mi també em sap greu, tant per n'Àngela, com per vosaltres, com per els papis que ja la coneixen.
    Sols esper poder fer bona feina i acabar el curs el millor que poguem. Esperem que tot això acabi aviat i comencem un curs molt bo l'any que ve.
    Però us he de demanar un favor... Heu de ser pacients amb jo... ;) Aquests dies de festa estic aprofitant per formar-me una mica (quan el menut em deixa) sobre el classroom i el blog, que veig que són les eines que emprau per lliurar les tasques.
    A veure si algun dia podem fer-ho venir bé i veuren's encara que sigui de manera virtual. Què trobau?
    Una abraçada gran a tots/es!
    Ànim i força!

    Vicky

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Vicky, soc na Llucia, tenc moltes ganes de coneixer-te. Segur que tot anirà molt bé.

      Elimina
  11. Hola Vicky, soc na Margarita i em pereix molt bé tot el que has dit.

    ResponElimina
  12. Hola Vicky, soc na Laia, me pareix bé el que has dit i tenc moltes ganes de coneixer-te i que aviat tot torni a la normalitat i que tots podem estar junts com sempre. Benvinguda!!!

    ResponElimina
  13. Hola Vicky, soc en Francesc, com han dit els meus companys i companyes m'agrada el que as escrit. Tenc moltes ganes de coneixer-te.
    Una besada i benvinguda.

    ResponElimina
  14. Hola Vicky,soc en Quique, me pareix molt bé lo que has dit,tenc ganes de coneixer-te,benvinguda a n'es Bumapals,tot anira bé,enhorabona pel teu bebé.

    ResponElimina
  15. Hola Bumapals!! 😊
    Moltes gràcies per la vostra rebuda i les vostres paraules! Estic segura que tot anirà bé, clar que si. Ara us heu de quedar amb totes les coses bones que us ha ensenyat n'Àngela i acabar el curs amb força. Estau preparats? I... Aviat estam en contacte. A veure com ens va. 😉🤗

    ResponElimina
  16. Jo també tenc ganes de conèixer-vos! Per lo que m'han dit... Jeje sou molt bon grup😜

    ResponElimina
  17. Hola Vicky,soc en Pep estic d'acord amb tot el que has dit, estic ansiós per conexer-te. Esper que ja s'acabi aquesta situació tan extranya.

    ResponElimina